Home » Klantenservice

Klanten service

1 Bestellen
1.1 Ik heb hulp nodig bij mijn bestelling
Wij staan graag voor u klaar om u bij uw bestelling te assisteren.
Voor welke vraag dan ook, u kunt ons bellen op 0620463928

Elke dag telefonisch bereikbaar tussen 12:00 en 18:00 uur. Buiten deze tijden kunt u het altijd even proberen maar kan ik niet garanderen dat ik altijd in staat ben om de telefoon te beantwoorden. Email wordt in principe op werkdagen beantwoord (maandag t/m vrijdag). Heeft u een urgente vraag, kunt u ons altijd even bellen.

Per email kunt u ons bereiken op info@lagecamppets.nl
Email wordt in principe op werkdagen beantwoord (maandag t/m vrijdag). Heeft u een urgente vraag, kunt u ons altijd even bellen.

Tenslotte kunt u ook gebruik maken van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde om uw vraag te stellen.
1.2 Is er een minimum bestelbedrag ?
Nee, bij Lagecamppets is er geen minimum bestelbedrag.
1.3 Is er een maximum bestelbedrag ?
Nee, Lagecamppets kent geen maximum bestelbedrag.
1.4 Kan ik verschillende bestellingen combineren?
Na het plaatsen van uw bestellingen, kunnen deze niet meer standaard gecombineerd worden. U kunt natuurlijk altijd even contact met ons opnemen via de email info@lagecamppets.nl om te kijken wat er nog handmatig mogelijk is.
1.5 Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet altijd mogelijk om bestellingen te annuleren. Zeker bestellingen die maatwerk bevatten en al in produktie zijn gegaan, kunnen niet meer geannuleerd worden. Ook bestelling die al zijn verzonden, kunnen niet meer worden geannuleerd. Neem altijd contact met ons op via info@lagecamppets.nl om de mogelijkheden te bespreken.
1.6 Ontvang ik een bevestiging van mijn order?
Lagecamppets stuurt u altijd per e-mail een bevestiging en een factuur van uw order. Mocht u deze onverhoopt niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op : info@lagecamppets.nl
1.7 Ik heb een speciale vraag, hoe stel ik die ?
Petsonline kunt u bereiken door te mailen naar info@lagecamppets.nl of te bellen naar 0620463928. Telefonisch zijn wij dagelijks bereikbaar (maandag t/m zondag) tussen 12.00 en 18.00 uur.

1.8 Mijn produkt is niet op voorraad ?
Een aantal produkten zijn standaard niet op voorraad: . Daardoor zal er altijd sprake zijn van een levertijd, die in ons systeem staat vermeld.

Wij streven ernaar, de overige produkten zoveel mogelijk op voorraad te houden maar dat is door de ingewikkelde wereldwijde logistiek niet altijd mogelijk. Hierdoor kan het voorkomen, dat een produkt niet op voorraad is. U kunt dan natuurlijk wel gewoon bestellen waarna het systeem u de verwachte levertijd zal doorgeven. Ingeval de levertijd langer is dan verwacht, zullen wij dit altijd aan u doorgeven.
1.9 Moet ik mij registreren ?
Nee, er is geen registratie vereist om klant te worden bij Lagecamppets. Indien gewenst kunt u wel een account aanmaken waardoor u het betalingsproces sneller kunt doorlopen, meerdere adressen kunt opslaan, uw bestellingen kunt bekijken en volgen en meer, maar dit is niet verplicht.

2 Betalen
2.1 Problemen met online betalingen
Heeft u een probleem om online te betalen, bijvoorbeeld met Ideal ?
- Als u Ideal aanklikt als betaalmethode, moet er een keuzebalk verschijnen met de namen van de aangesloten banken. Als deze niet verschijnt, en u dus niet verder kunt met uw Ideal betaling, ligt dit meestal aan de cookie instellingen in uw browser. Het gehele bestelproces maakt gebruik van tijdelijke cookies om de artikelen op te slaan. Dit is volstrekt ongevaarlijk, maar wel noodzakelijk voor het maken van een bestelling. Als de browser geen of slechts beperkt cookies accepteert, kan dit de reden zijn dat u per Ideal geen betaling kunt verrichten. De oplossing is om cookies wel of uitgebreider toe te staan, waarna de keuzebalk voor de bank wel verschijnt en u uw betaling kunt maken.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lagecamppets.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."